Ben aldım pişman oldum daha açmadım doktorumuz kullanma dedi sonuçta ne kadar da olsa fabrikasyon dedi omega-3 tek balıkta yok yumurta,ceviz,avokado,fındık,balık,keten tohumunda var dedi bunları yedirsen gerek yok dedi bbalık yağına. Birde ben hayatım boyunca 2 kere tadına baktım hiç yemem balık 😢 ama kızım çok seviyor çok şükür