Cerenfatma aradığım post , Eylül’de hem aşı hem korona oldum en son 1 Ağustosda âdet olmuştum hala olmadım,test falan da vermedim mevsim geçişlerinde falan da gecikirim, 40- günde oluyorum genelde ama aşının veya koronanin etkisi var mı merak ediyorum.