Prenssesmom Merhabalar arkadaşlar bebeğim 6 aylık emerken bırakıp ağlıyor neden böyle yapar önceden gaz falan normal ama büyüdü biraz daha hala mı gaz yoksa sütmü fazla geliyor az mı anlayamadım bir öneriniz var mı ?
Fitifiti Prenssesmom Ek gıdaya başladınız mı? Ya da formül süt alıyor mu? Belki de doyamadığı için sinirlenip bırakıyordur.
Prenssesmom Fitifiti ek gıdaya başladık anne sütü alıyor normalde, sütüm var ikisini de deniyorum ama aynı
Fitifiti Prenssesmom Belki doymuyordur. Gazdan yapacağını sanmam. Karnını ek besinle iyice doyurup öyle emzirmeyi deneyin derim.