melekdag bebeğim 2 aylıkken yaptırdım genel anestezi ile hiç sorun yaşamadım. Bir hafta içinde tamamen iyileşmiş oluyor. İlk ameliyattan geldiğinde uyandığında bi beş dakika şiddetli ağladı ama sonra ilaçları saati saatine verince hiç sorun olmadı. Büyüyünce çok zor en iyisi şimdi yaptırmak. Hayırlı olsun. Anestezi uygulandığında aç olması gerekiyor ama ameliyattan gelir gelmez emzirdim ben sakinleşti uyudu