Cagansm canım her bebeğin bünyesi farklıdır aptamil den aşırı şikayet var herbyeee bakabilirsin
öven onunla hastanelik oldum çoğu kişide almaz en iyi mamalar
Sma
hipp
bevelac
bunları alıp denemen laxım biz öyle yaptık
hangisi bebeğine iyi gelirse onu kullan çher bebeğin bünyesi farklıdır her mamayı kaldırmaz