Her kese iyi akşamlar ne zamandır bu postu açmayı düşünüyordum benim oğlumun egzeması bide su, besin alerjisi var 10 aydır bu böyle çok fena kaşınıyor bide kıpkırmızı olmuş insanın yüreği parçalanıyor öyle görünce. Doctor krem falan yazıyor hala aynı. Böyle durumu atlatmış olan anneler varmı burda? Bana doctor önere bilirmi
Hatta aylar önce bir anne yazmışdı burda kızının suya alerjisi vardı bir doctor önermişdi o annenin profilini bilmiyorum görüyorsa bana dönüş yapsın lütfen çaresiz bir durumdayız😐😔