32 kilo almıştım gebelikte bebeğim anne karnında iyi güzel beslensin diye her canımın istediğini yiyordum doğum sonrası sanki hala hamile gibiydim lohusalık ve kilolar morel bozucuydu ve azmettim sağolaun eşim kilo alımında da veriminde de en büyük destekçimdi ve hırsımla artık 5 kilom tek kaldı devam ediyorum o da gidecek ve sezeryan doğum yaptım sorularınız varsa sorabilirsiniz 🙏🏼😍