antropologanne içim içimi yiyor. Kızım son günlerde gün icinde ama özellikle geceleri çok fazla ciş yapmaya başladı. Bugüne kadar sızdırmayan bez sızdırıyor. Eşim tip1 diyabet. Çok endişeleniyorum.
DZ123 antropologanne Merhaba üstünden çok zaman ecmis ama çocuğunuzda şeker bişey çıktı mı tahlil yaptırdınız mi acaba?
2lokummannesiii Endişeniz varsa kan aldırıp baktırın. Bence bir şey yoktur. Gün içinde çok su içiyorsa da çişini gece daha çok yapar.
antropologanne 2lokummannesiii Kontrole gittiĝimde muhakkak baktıracaĝım zaten. Ama özellikle gece bezden taşana kadar çok yapması çok endişelendiriyor beni. Umarım sizin dediĝiniz gibidir.