Merhabalar, 14 günlük bebeğim kakasını yapmıyor. 2 haftalık süreçte 2 kere hastane çıkışı tarzında siyah yaptı daha sonra 5 gün arayla sadece iki kere dolu dolu yaptı. Hergün yapmıyor, 4 5 gün arayla ve yaparken çok canı yanarak ıkınarak yapıyor. Başına gelen var mı? Bunun için hastaneye gitmelimiyiz?