Oğlum muayne olmaktan aşırı korkuyor çığlıklar bağırmalar nedenini bilmiyorm.. korkunç bi anısı da yok ama anlam veremiyorum o kadr bağırıyor ki boğazı tahriş olack kadar.. ikinci olark asla ilaç içiremiyorm tadının kötü olmadığını söylüyorum ama yok ön yargılı ve bende bu yüzden onun yanına girip müsait bi anında ilacı şırınga ile veriyorum doğru mu yapıyorm bilmiyorm ama asla içmiyor 3 yaşında malesef bu ön yargımızı kıramadık.. ne vitamin verebiliyorum ne başka bişe son çare şırınga.. var mı bizim gibi olan ?