Delibirhatunn Normalde adetime 2-3 gün kala olurdum. Doğum yapalı 1 yıl oldu ve 2 ay önce adet görmeye başlamıştım. 2 ay düzenli oldum ama bu ay olamadım 2 gün gecikti. Sizce test yapayım mı ? Yoksa düzensizlikler normaldir diyip beklesem mi ?