Kubrayyllmz kurulu saat gibiler. Bizimki de 3 te mama yemeye kalkar konuşarak yedikten sonra hemen uyur, bir de 5 te kalkar. Fix
Karnı aç tok olsa da fark etmiyor kalkıyor. Küçük Bi gaz merasimi yapar ,sonra dalar gider. 6 da komple kalkar.
Ama yenidoğanken hep 5 te kalkardı. 3 ay öyle devam etti. 2 saat sallardım uyusun diye.