Kubrarslan1 6 ay 23 günlük kızım çok bağırıyor, sürekli tekrarlıyor ve hiç susmuyor yaştaşı olan bebek anneleri sizinkiler de öyle mi yoksa sadece benim cadıya özgü mü 😊
Hifa38 Kubrarslan1 Dış dönemi de olabilir kulağı ağrıya bilir huzursuz olabilir kulağına ufleyin guluyorsa kulak ağrısı vardır bı kaç damla sutunuzden damlatabilirsiniz
gocebebirbayan Kubrarslan1 7 ay 16 günden selam olsun. Boğazı açıyor artık bağırmaktan. Su veriyorum rahatlıyor geri bağırıyor
Kubrarslan1 Hifa38 Yorumunuz için teşekkürler sanirim dis döneminde, ağzından da baloncuklar cikariyor🤭