Eren18 bnm oğlumda öyleydi iyice daldıktan sonra koyardım ama yok sonra bzimle yatmaya başladı ama tabi döndüğü zaman çok zor oluyor .. heralde bi 4 aylıktı alıştırdım beşiğine ama ilk zamanlar sürekli uyandıkça uyutup koyuyordum birde kucakta uyuyo çok zorlamıştı bizi