Kızlar vajinamda ilk bir tane sivilceye benzemiyo ondan biraz büyük üstü iltihaplı bişey çıktı ben normal sandm snradan bunlar çok çogaldı bunlar ne mantar böylemi oluyo ben napıcam bileniniz bişey yazın kanama yapıyo çok acı çekiyorm bogazmdan hastayım igne vuruluyorum zaten birde böyle bişey geldi başıma bileniniz yazın lütfen