Minikinmomu Hadi kızlar sizde katılın akıma ☺ Dönerle ayrani aynı and bitirmek yazılı olmayan bi kuraldır peki ya sizlerin yazılı olmayan kuralları nelerdir 😅
Deletedmom0099 Minikinmomu herkese göre farklıdır tabiki ama benim kuralım; sevdiğim şeyi sona bırakmaktır. mesela hamburger ve patates kızartmasında patatesi en son yerim. çünkü tadı damağımda kalsın 😂
zeylem Minikinmomu Eğer evde hiç olmadığı kadar bir sessizlik varsa çocuklar bir şeyler karıştırıyordur :)
Rubab_Mommy Minikinmomu Eger bi anne yemek yemege oturduysa ve ya azicik şekerleme yapicaksa bebegi o anda uyanir..🙄😂
Momkids Minikinmomu kalan şampuanı azıcık suyla karıştırıp son kez kullanmak Türklerin yazılı olmayan kurallarından bence 😁
nursocum Deletedmom0099 Bende tam tersi Ya 1 dk sonra ölürsem ve yemezsem diye genelde yemekten sonra tatlı değilde aynı anda yerim😂
Vivalaarya Deletedmom0099 Mesela tabakta 5 tane erik varsa hepsinin tadına bakıp güzel olanı sona bırakarak yiyorum😂🙃
Gmomboys Yürüyen merdivenin sağ kısmında beklenir sol kısmında yürüyerek çıkanlar için boş bırakılır.istanbul dışında pek bi yerde uygulanırken görmedim🤦🏼♀️
Burcu35 Momkids Bende eşime yaptırtırım onu su katta kullan senin saçın ne ki bana yetmiyor o diye 🙊😂😂