Kızlar merhaba oğlum 13 aylık oldu ve 5 gündür falan uyku sorunu yaşıyoruz uykuya geçmek istemiyor felaket derecede ağlıyor sanki etini kesiyormuş gibi durmuyorda sürekli emmek istiyor ama emmiyorda emzik gibi durduruyor beni emziğini istemiyor onada ağlıyor ne yapabilirim yani bu durumu yaşayanlar varsa ne yaptınız söylermisiniz lütfen artık biraz uyumak istiyorum.. ☹️