Kızlar 28 aylık bir oğlum var aşırı yaramaz yani hiperaktifinde ötesinde artık düz duvar falan kalmadı diyorum ben yapmadan hayırdan durdan kesinlikle anlamıyor duyuyor ama gözünün içine baka baka devam ediyor bildiğine ağzıda sürekli bişeyler diyor ağzı laf dolu gibi aslında ama hiç anlaşılmıyor dediği sadece anne,baba, buu, at, araba,hann gibi kelimeler anlaşılıyor gerisi yok… aile hekimimiz 2 yaş olunca devlet tarafından bi psikiyatriye yönlendirdi ilk seans gittik bazı testler istedi verdik kontrolümüze henüz gitmedik randevu bekliyoruz yani benim durumumda olan varmı dünyanın eğitici oyuncağını kitabını aletini aldım alıyorumda sürekli birlikte bişeyler yapmaya çalışıyoruz ama yok yani aslında herşeyi güzel anlıyor gayet onda sıkıntı yok ama yok anlamıyorum yani bi türlü olmuyor yaşıtları çoktan konuşurken azıcık laftan anlarken benim oğlan niye böyle diyorum napmam gerek kontrolü beklemeden çatlicam zaten doktorla konuşcam bunları ama benim gibi olup psikiyatriste gidip gelen varmı süreç nasıl işliyor ne zaman konuşuyor acaba