incii Evimiz müsait olmadığı icin hiç kullanamadık aylardır kutu içinde duruyor suan ikinciye hamileyim ve daha minimal birsey bakıyorum, bu yüzden satmayı düşünüyorum. İlgilenenler yazabilir 😇
incii nursocum geçen sene aldım, ama doğru düzgün kullanmak nasil olmadı. Bütün aparatları herseyi mevcut. Fiyatı 2000 tl ben 1000 tlye vermeyi düşünüyorum. Merak edenler ürünü internetten aratabilir. Resimde gönderebilirim
nursocum incii Bende aynısını oğluma kullandım. Geçen sene 1000 liraya aldım zaten her yerde fiyatı aynıydı. Bu sene 2000 oldu doğrudur 😅
incii İndirimli mi aldınız, ya biz kazıklandık yada bilemedim artık. Hiç kullanmadık yeniden farksız o yüzden bu fiyatı belirledik
nursocum incii Yok indirimli değil her yerde aynıydı fiyatı baya araştırmıştım tepe tepe kullandık ama yinede taş gibiydi arkadaşımıza verdik sonra şimdi tekrar hamileyim ve daha geniş bişey bakıyorum biraz dardı uyuma yeri
incii nursocum biz Trendyoldan aldık ürünü daha sonra e bebek indirimi başladı. Trendyoldan aldığımız için iade olmadı malesef.
nursocum incii Öyle mi doğru sanki öyle bişey hatırlıyorum hatta ben e bebekten sipariş verdim tam 1 ayda geldi. Ama çok güzel alet benim oğlum onunla uyumayı öğrendi. Şimdi aklımda baby plus Wild var daha geniş içi diyorlar gidip incelemedim
incii nursocum bende baby plus comfort modeline bakıyorum daha minimal ama rahat bir arkadaşım kullanıyordu çok memnundu düşünürseniz bir bakin derim