Ciglipaf Merhabalar yenidoğan bebeği 2 saat arayla emzirme olayını nasıl ayarlıyorsunuz? Örneğin 10/12/2 gibi mi yoksa memeyi bıraktığı saatten itibaren 2 saat mi? Şu yüzden soruyorum. Bazen memeyi 10 dk emiyor bazense 40 dk.
Egesmom05 Ciglipaf memeyi bıraktığı saatten itibaren oluyor. Ama yeni doğduğu dönem ne zaman isterse vermek gerek sonradan 2 saat 3 saat ayarlamalar daha mantıklı☺️
Zehra1234 Ciglipaf bence saatlere bakma her ağladığında emzir sadece uykudayken memeyi bıraktıktan 2 saat sonra tekrar emzirirsin onun dısında hep emzir
bisenakillisinzaten Önce 2 saatte bir emziriyordum. Şimdi eğer güzel uyuyorsa 3 saatte bir, hafif bir uykudaysa 2 saatte bir, bazende kendi ağlayıp kalkıyor