Biz 3 ay 13 günlüğüz.son zamanlar hafta gün de değil son zamanlar bizde de bu tarz meme reddi oluştu hala da arada oluşuyor.Israrcı olun lütfen sakinleştirip öyle deneyin ayakta emzirin pozisyon değiştirin bir an önce mamayı vermek de ne demek ? Siz nasıl alıştırırsanız o şekilde gider bebiş.
bir sonraki geçiş olsa daha iyi olur mama