_____ Kızlar bu 3. Konserve yapışım bu ay içinde diğer yaptıklarımın kabuklarını salça yaptım ama bu defa kurutmak istiyorum acaba güzel olur mu kurutsam deneyen var mı
zeylem _____ Daha önce hiç denemedim. 🤷🏻♀️ Yani bana güzel olmaz gibi geldi doğrusu ama 👀 üstte kalsın bende merak ettim. ☺️
Zelisblt _____ anneniz antepte mi oturuyordu Ayrıca bnde ilk defa yapıcm bugğn 2.kasa konservemi yaptım şuan balkonda kurumaya bırakmışım kabuklarını 😀
_____ Deletedmom5284 bizim memlekette hep yaparlar canım domatesin kendisinden çok güzel bir baharat olur acaba kabuklarını da yapsam olurmu ki bilemedim
_____ Zelisblt hahahah evet senin evin oralarda bir defa atmıştın resim onda gördün annemlerin evinin orasıydı😂
Zelisblt _____ bi dene canım açık havaya bırak, üstü kuruyunca alt üst değiştir yoksa altındaki ıslak kalıp ekşimsi bi tat verir 😇