Merve_ruzgar35 Merhaba arkadaşlar bir kaç gün önce covid oldum. İlaç kullandığım için emzirmeye ara vermek zorunda kaldım 😔ilaç tedavim yarın bitiyor.İlaç vücuttan kaç saat içinde atılıyor bilgisi olan var mı?
Betl4201 Merve_ruzgar35 bende bugün covid pozitif oldum ama bana ilaç vermedi filyasyon ekibi emzirdiğim için ,şu dönemde bebeğin en çok anne sütüne ihtiyacı var zaten hastalıktan korunmak için, siz ağır geçirdiniz sanırım geçmiş olsun
Merve_ruzgar35 Betl4201 bende ishal ve kusma var sadece ekip doktorunuza danışın dedi. Doktorum mutlaka kullan dedi ama şuan çok pişmanım 🤦♀️belkide takviyeler yeterli olurdu