Oğlum 10 buçuk aylık, bu gün doktordaydık. Kilosu düşük dedi kilosu 9300 boyu ise 73 santim dedi. Bi ve kilo standartlara göre düşmüş dedi. Ve herşey yolunda iken oglum ek gıda fazla yemiyor maalesef hep anne sütü istiyor. Ben veriyorum, yiyince doyuyor ve ek gıda almıyor. Saatlerimizi ayarladık ama malesef. Kes sütü dedi. Siz ek gıdayı hangi aralıklarla veriyorsunuz? Ben 3-4 saat. Ne yapacağımı şaşırdım. Kilosu ve boyu düşmüş