diloska ben bugun yine 15dk lik yol gidip geldim. Eline anahtar tutusturdum, normalde hep oynamak istiyor ama pis ve agzina sokuyor diye vermiyordum. Onunla oyalanarak giderken aglamadi, donuste biraz mizirdanip uyuyakaldi.
He bir de renkli kurdeleler alip kapinjn yanindaki tutma yerine baglayayim diyorum, belki onunla oyalanir diye dusundum 🤷♀️