burjoosphere yalnız değilsiniz, ben de 38’de hamile kaldım, 39’da anne oldum, bebeğim 2 ay 25 günlük, zorlanıyorum, bakıcım var çünkü anneanne yok babaanne yaşlı, teyze yurtdışı, eşim uzun saatler çalışıyor, ama yine de zor, uykusuzluk özellikle. Geçecek, bir gün elimizi tutup anne diyecekler.