bukaga ben gece hep sağına yatırıyorum yüzü bana dönük olsun diye, ama gündüzleri her uyuyp uyanmasına bi sağ bi sol yatırıyorum. 1 aylık bebeğim. Ağzı yukarı istese de yatamıyor. Alıştı sağa sola yatmaya 😄 annemler kafası yamuk olur ağzı yukarı da yatır arada diyo ama ben düzeltiyorum bebeğim kendisi geri yana çeviriyor. Gerçi bence yamuk değil ondan öyle diyor 😄