66ays Bebeğim kayınpederimi görünce ağlamaya başlıyor 4 aylık sizce neden sadece ona ağlıyor olabilir?
Hiranaz1103 66ays gayet normal benim kızım O dönemde babasına bile ağlıyordu şimdi hala ağlıyor bazen dışarı çıkıyoruz babası sonradan geliyor ilk bir yadırgıyor sonra alışıyor geçecek normal
Muru 66ays çok felaket bi durum 🤦🏽♀️ Bu yabancılama yüzünden annemin evinden yemekten 1 kaşık alamadan Eve döndüğümü bilirim 🤦🏽♀️ Ama 5-6 aylıkken artık geçiyo 😂 ya sabır ya selamet 😂
MerveElvin Kızım 13 aylık hâla kayınpederimi görünce ağlıyo 😂 yüksek sesle konuşuyorsa falan korkuyor olabilir bizimki bi iki kez korktu öyle o zamandan beri hep böyle hiç yaklaşmıyor
Kbrozmn Bizimki 4 ay 13 günlük herkese gülüyor yoldan biri maşallah dese ona bile gülüyor anlamadım 🤷🏻♀️😬