Elifxx12 Bebeğim 6 aylık kafasında durup dururken birden beliren nohut kadar bi şişlik var düşme çarpma olmadı
Beyzasmom Elifxx12 aynı şey mi bilmiyorum ama benim de bebeğimde çıkmıştı hatta ceviz kadar vardı doktora sorduğumda kemik demişti ama siz yine de götürün bir doktora içiniz rahat olur
Peyker19 Elifxx12 ateslndi mi ykin zamanda yada bir enfeksiyon gecirdiyse olabiliyormus cocuklarda 2cm e kadar normalmis
Demet_k Beyzasmom merhaba benim kızımd 22 aylık tepesinde şişlik bar sert baya. Eşimde kemik sanırım diyo. Bir muaneye götürdüğünde sorucam. Sıkıntılı bişey değil demi kemik olması. Çocuk doktorunamı sordunuz bu arada