Arastryk21 İyi aksamalar ikindiye bir kez yapar yatmadan önce sulu kaka yine yapr 3 buçuk aylık normalmi sizce normalde iki 3 gün de bir yapr şaşırdım hata ishalmi diye korkuyorum
Seymagirgin Arastryk21 korkmayın 10günden fazla sürerse sıkıntı benm oglum da 8gün ishal olmustu şükür gecıyor ama cok kücük sizin bebek bi götürün isterseniz.
Hifa38 Arastryk21 10 defa sulu ve çok yaparsa ishal diyebilirz bol sıvı tüketin bol bol emzirin Allah’ın izniyle geçecektir siz muz patates yiyebilirsiniz sutunuzle gececektir