Kerem-inAnnesi merve81 bebeğinin yanından hiç ayrılma uyut kucağında yaktırırken de bi müddet yanında yat eğer uyanıyorsa.. Haa sakın ama sakın da amann kokuna alışırda hep seni ister gibi lafları duyma çünkü o zaten hep ve her zaman seni isticek 🙂
Semakaya5858 merve81 benim bebeğimde öyleydi bazen ağlaması tutuyodu baş edemiyoduk ama düzeldi şuan 2 aylık
merve81 Kerem-inAnnesi öle yapmaya çalışıyorum her akşam bu ağlamaları yapıyor artık huy edindiğini düşünüyorum
Kerem-inAnnesi merve81 evet evet doğru huy ediniyor. Ama merak etme geçicek hele 3 aylık oldumu hiçç birini hatırlamıcan 😅 çoook güzel günleriniz bunlar sizin ilerde insan gerçekten çok özlüyor minik hallerini değerini bil hiç üzme kendini. Hep sakin kal
Minibebeduru Benimde öyleydi kucağa alıştırma dedikleri için beşiğe yatırıp sallıyodum simdi 2 aylık oldu söylenenleri hic takmadan sürekli kucagımda gögsüme dayayıp sakinlestiriyorum kısık sesle ninni söylüyorum ya da sarkı acıyorum sakinlesiyo uykuya dalıyo
merve81 Kerem-inAnnesi kalmaya çalışıyorum ama o öyle ağlıyıp huzursuzken bende aynı oluyorum ister istemez illaki özlenir uyuyunca 2 saat falan özlüyorum uyanıkkende yoruyor ağlamalarıyla durdurak bilmemesiyle🤔😊