Eleftra_ ikinci bebeğim 30 günlükken kaynanam bebeğin beşiğini deli gibi sallıyordu, çocuk ağladıkça daha bi hızlı sallıyordu. En sonunda dayanamadım anne yavaş çocuğun beyni aktı dedim de suçlu oldum, eskiden biz hep böyle sallardık dedi sinir etti beni.
Ha ben hiç mi sallamadım, hala ayağımda sallayarak uyuturum ama çok hafif şekilde.
Allaha emanet bütün yavrularımız