Siass Sezaryen olalı 15 ay oldu belden uyuşturuldum ara ara sırtımda iğne yapılan yerde ve belimde ağrılar oluyor du ama bu ara çok fazla arttı eğilip kalkarken yatarken dokununca bile acı agrı oluyor bunu yaşayan anneler var mı normal mi bu durum 😔
TheBaby Siass İlk sezeryanım muhteşemdi hiç ağrı kalmamıştı sonrasında. Ama bunda 4.ayımdayım halen ağrım var. Tamamen anestezi doktor eli farklılığı😕
Narinom838228 Siass spinalde 2 yıl sonra bile sırt ağrım var diyen arkadaşımı duydum. Oluyo sanırım bu ağrı bir kaç yıl
Siass 1minik genelden çok korkmuştum panik atağım var ya uyanamazsam diye ama keske belden de uyuşturulmasaydım 😞
Siass TheBaby sanırım ya ilk başlar da felaket bas ve kalça agrısı cekmistim onlar geçti şimdi sırt ve bel agrılarım geçmiyor ara ara da kalçam da batmalar oluyor malesef
Siass Kerem-inAnnesi dokununca acı oluyor mu acaba iğne yeriniz de ben dokununcada acıyor resmen ya korkuyorum artık doktora da gitmeye
Caydanlik Bende 3 sezeryan oldum ama böyle bir problem yaşamadım. Bilgim yok üstte kalsın geçmiş olsun🙂
Siass Caydanlik çok teşekkür ederim insallah hic olmaz benim doktorum iğneyi yaparken kaçırmış çok nadir olıyormus böyle o yüzden çok sıkıntı yaşamıştım sanırım onun yüzünden hala daha geçmiyor bu agrılar
bilgemira Siass evet ya 7 ay oldu bende hala hissederim hele o kola yapilan igneler komple kolum mosmor olmustu ve hala sanki ara ar aacisi gelir. bacaktaki igne yeri agrisi hala acir belden uyusturma oldu sezaryan ama ara ara agrir
Siass bilgemira benim sırta yapılan iğne yerim cok agrıyor 😔 yani anne olmak coo güzel ama su ağırlar mahvediyor insanı hayattan soğudum resmen
Sedakcby Siass 5 ay sürdü bende berbat bişeydi.. Eğilip kalkamiyordum bebeğimi alamiyodum kesinlikle. Egilemicem sanmıştım birdha hiç. Çok şükür ki toparladım. Sizde tez zamanda toparlarsiniz inşallah
Siass Sedakcby ben de ilk 2 ay topal yürümüştüm bir daha düzelmeyeceğim sandım çok şükür geçti ama bu sırt bel ahrısı ve iş yapınca kalça batması geçmiyor
Eymenim11 Siass belden iğne vuranların çoğunda ilerde bel fıtığı oluyorlarmış Oyle diyorlardı bende 2 .5 ay oldu doğum yapalı .sezeryan oldum tam anestezi istedim bu yüzden