Dorukerdininannesi Kızlar ben o 4 derece kısmını görmedim ve 2 Haftadır oda sıcaklığında muhafaza edip içiriyorm. 2 saat emzirmeden önce veriyorm. Şuanda 4 derece kısmını gördüm ve şok oldum. Bozulmuş olabilir mi acaba. Benim gibi kullanan varmı aranızda.
Oske Dorukerdininannesi ben kullniyorum ama hep buzdolbinda sakladim ona ragmen her seferinde calkalamam gerekiyor renginde falan bi degisiklik varmi ?