dlkasf baharatları döktüm. Evi Bugün ilaçladım böcek ilacı ile 3 saat beklettim. Havalandırıyorum şimd süpürüp silicem sonra. Yarın da temizlik şirketinden bir kadın gelecek , komple giricez eve. Bebeğe de kvalidemi zor ikna ettim gelip bakacak. Bir kaç tane ölmüş gördüm inşallah hepsi gitmiştir. Çok fazla değilmiş zaten tek tükmüş ama kurtulsak iyi olur onlardan da