Gulsahagah EyllnAnnesi siz bilirsiniz ama benim göğsümü istemedi biberondan süt bol aktığı için hala da savaşıyoruZ. Bi bıraksa 6 ayına kadar ağzına sürdürmem biberon😢
Sodya _RainBow doyuyordur merak etmeyin ve tabi kilo alimi da onemli onu da saglik ocagi veya doktorunuz takip eder:) kakaya bakcak olsaydik bnim oglum hep ać derdim o zaman 😂
Fbusrakk _RainBow bence biraz kendi haline bırakın 3 saat ara yenidoğan beslenmesinde olur 4-5 saatin skıntı olacağını sanmıyorum O acıktıkça emecektir Çişli kakalı bezleri varsa ve huzurlu uyuyorsa doyuyodur uyandıkça istedikçe emzirin
_RainBow Fbusrakk öyle yaptım daha iyi gibiyiz aç diye mama vericektim nerdeyse ☺️ Beni emyor falan diyordum halbuki beslenmek için emiyormuş sadece 🤣bana göre hep memede emicek neyse doğru yolu bulduk sonunda şükür 😂