Bende böyleyim nefes açlığı o kadsr cok ki astım diye gittik taşikardi ile ayrıldık hastaneden ve kalp kapaginda 1nci derece de açıklık vardi. Bizim genetik anne abla abi hepimiz böyleyiz. Özelikle hareket edince böyle oluyor bide nabzim hep 130lar da oyle anladık kardiyoloji ye gittik