Selam arkadaşlar, benim 3 aylık bir kızım var, 2. Aydan beri elini sürekli sol kulağına götürüyor acaba bu durumu yaşayan var mı? Öyle huysuz falan değil gayet hareketli bir kızım var, çok enerjiktir, acaba diyorum ondan mıdır, yoksa kulak sorunu mu var. Sizce neden olabilir, hasteneye götürmem için sadece elini kulağına götürmesi yeterli bir sebep mi?