Minik kavonozlara bal koydum. Minik bal kaşığı aldim trendyoldan iple bağladım kaşığı kavonoza ,kapağınada Kağan ege 1 yaşında diye etiket çıkartıp yapıştırdım. Cok tatlı oldu. Magnet bir zamandan sonra çöpe gidiyor,davetli olanlar çok beğenmiştim o kavanozun minicik olması çok tatliydı.