Eylulhuma16 Bay bay uyku ilacını kullanan var mi hemşire gel doktrla konuslm verir dedi ama bilmiyom ya 6 aylık daha ama hic uyumuyo resmn yemek yiyemiyorum 1 ayda 5 kilo verdm açlıktan hep işlerim kaliyo yapmak için yere birakiyom agliyo hcibsyle oyalanmio
[silindi] Eylulhuma16 Valla ben 7 aylikti kullandim ise yaradi tabi kutuda yazan olcekte vermedim bir cay kasigi verdim uykuya gecmesini kolaylaştırdı. Duzene girince uykumuz biraktim kullanmıyorum simdi 11 aylik
Tortilla Eylulhuma16 kullanıyorm ben 10. Aydan beri. 2 aydan itibaren kullanılıyor canm hemen uykusu gelıyor gece sık uyanıyor dıye kullanıyorm ara ara ama yıne uyanıyor ama gerı uyuyot hemen. Ama uykuya gecıs ıcın vok guzrl 20 dkda mısıl mısıl😅
mavisimmm20 Eylulhuma16 ben bayadir kullanıyorum bitkisel olduğu için zararı yok doktor vermişti banada uykuya geçişi acayip kolaylaştırıyor ama gece uyanmasını engellemiyor tabiki. Doktor 20 damla demişti ama ben 15 damlatiyorum yetiyor. İcmezse mamasina koyuyorum. Damla biraz pahalı ama uzun süre gidiyor
Krgztuba Eylulhuma16 40dk icinde uyutuyor kilo basına bir damla ben kullandım hemen uyutuyordu ama gece kalkmaları devam etti… şimdi yeniden baslıcam insallah gecede uyutur bebeğim 17aylkk suanda
Okuna Tatile gittiğimde arkadaşımla bebeklerimiz 9 aylıktı beraber kullandık çok rahat yetiş geçirdik
AyazAras Good night diye bir surup vardi ona benzer ogluma kullanmistim simdi hic biyerde bulamiyorum int almak istemedim guvenemedim oda ayni uyku duzeni gaz problemi felan cok iyi gelmisti