Efruznv ne yaparsan yap bebeğim bağırsakları gelişene kadar yapmıyor. 5 saat aralıksız ağladığını biliyorum benim yavrumun. Ikınıp ıkınıp yapamıyordu kim ne dediyse yaptım ne yağı dedilerse verdim, masajlar yağlar. Kayısı ve kayısı marmelatlı ye bol bol. Ona rağmen yapmıyorsa Sabırla bekleyin lütfen. 3. Aya girdiğimizde yapmaya başladı, bağırsak gelişimiyle alakalı yani. 4. Aydayız günde 2-3 defa yapıyor.