e_yildiz1 Kızlar lütfen bakın !! Az önce idrar testi yaptım ilk ⅚ dk negatifti sonra 10 içinde hafif silik bir çizgi oluştu sizce hamilemiyim neden sonradan oldu doğrumudurr 🥺🥺 adetime 10 gün fln var
Vivalaarya e_yildiz1 Hamileliğiniz çok yeniyse öyle olabiliyor. Ben nerdeyse yarım saat sonra çöpten çıkarıp görmüştüm.
Kevseryldz e_yildiz1 5 dk içerisinde çıkan sonuç doğrudur. Testlerin çoğu bekleyince çift çizgi oluyor
e_yildiz1 2maviboncuk sabahı beklemek çok zor olacak böyle sonradan olabiliyor mu ilk yaptığımda yoktu sonradan oldu
YagizAlim268 e_yildiz1 ben gebeliğini o silik çizgiden öğrendim ama yine de en doğru sonucu kan testi verebilir
e_yildiz1 YagizAlim268 ilk bebeğimi bende silik çizgiyle öğrenmiştim ama hemen olmuştu 10 dk sonra oldu bu sefer
2maviboncuk e_yildiz1 İlk 5dk sonrası geçersiz oluyor ama bazı testlerde 10dk bulabiliyor sabah ilk idrar tam net belli oluyor ama tabi en net bilgiyi kan vererek alırsınız hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.
1ana1bebe e_yildiz1 burda 10 dk diye okumuştum ama yazılanlar gibi kan ve sabah ilk idrar daha net olur
BarlasMomm e_yildiz1 hamile olabilirsin. Ben daha once yaptim negayifti hic iki cizgi olmadi sonradan