Hep böyle mi gidecek. Var mı böyle benim gibi psikolojik sıkıntılı analar. Her yerimde bir hastalık arıyorum. Çok yoruldum artık. Defalarca kez pskiyatra randevu aldım gitmedim. Bu kez gidicem inşallah. Eşim de onların verdiği ilacı kullanma, bağımlılık yapar diyor. Kafam çok karışık. İç sıkıntılarımı başka turlu nasıl geçirebilirim. Tecrübesi olanlar bi yardım bi destek verebilir mi.