11 aylık kızım var , kavanoz mamaları çok seviyor . Ama oyle 3 günde bir falan yiyor, evde yaptım çeşit çeşit yemiyor ama o milupa markasının kavanoz mamalarina bayılıyor. Evde yaptıklarım hala duruyor ama yemiyor işte, lütfen linç etmeyin kavanoz mama yediren var mı