Minnakelifim03 Bebeğim 4.5 aylık oldu ve uyurken kundak yapmadan uyuyamıyor. Elini kolunu kıynaştırınca hemen uyanıyor bendr bol bi sekilde kundak yapıyorum. Kundaklamadan nasıl alıstırabilirim
LemanSmty Minnakelifim03 günaydın canın benimkide 4 aylık bütün gece bu soruyu düşündüm ve burda görünce çok sevindim bende şurda bekliyim ☺️
SelimliAnne Minnakelifim03 ellerini bi süre tutun uyuturken, sonra bırakın. tekrar elini oraya buraya götürünce yine tutun. bıraktığımda ellerini yanda bırakana kadar öyle yapıyorum. biraz daha uzun sürüyor ama uyuyor
Deletedmom115 Minnakelifim03 Canım bende 7. Ayda bıraktım eğer ayağında sallıyorsan ellerini yanda birleştirip uyuduktan sonra krak biz böyle bıraktık