Fatmalaz canım ablam eczacıbaşında biogaianın ürün müdürü. Yani ondan daha iyi bilen yok, bilgi akışını sağlayan o öyle söyliyim. Ezcacının buzdolabından çıkartıp vermesi gerekiyormuş. Açıldıktan sonrada oda sıcaklığında 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyormul🌸