Anne_topatan bence mutlaka yaptırmalısınız 33 günlüktü oğluma bulaştığında ayı gelmediği için yaptıramamıştım ben. Çok zor bir süreçti bizim için. Bir gün acil bir gün servis 4 günde yoğun bakımda yattı. Doktorlar çok iyi atlattığını söyledi kilo kaybı olmadı çünkü. Bu iyi haliyse kötüsünü düşünemiyorum. Bezini değiştirmeye yetişemiyordım yoğun bakımdayken. Eldiven Altını değiştir elini yıka derken bir dönüyordum tekrar yapmış. Ellerimi yıkamaktan hep yara olmuştu. Kakadan çok kolay bulaşıyor, yoğun bakımdaki diğer bebeklere de bulaşmasın diye çok dikkat ediyordum bir de onun vebalini alamazdım. Çok zordu oğlumu o halde görmek çok kötüydü.