Tekin06 9 aylık bebeğim dış cıkarıyo Geceleri uyumuyo acaba rahatlatıcı bı urun varmıdır acaba yardımxı olurmusunuz arkadaşlar
mrvcr Tekin06 calgel diye bi jel var. onu sürünce rahatlatıyo biraz. ama biraz, çok ağrısı varsa doktoruna danışıp calpol falan verin
erdeminannesi12 Tekin06 ben sütümü dondurup küçük parçalara böldüm meyve süzgecinin içine koydum verdim eline soğuk olması çok iyi geliyordu benim oğlum hasta olmadı çok şükür ama siz yinede kontrollü verin günde iki kere falan yeterli olacaktır
Morfrenk Tekin06 tetagil kullanıyoruz bir de meyve emziğine dolaptan direk meyve koyuyodum onunla oyalanıyodu biraz