MaviGs Ben normal doğum yaptım 12 saat sancı çektim çok zordu çok sizlerin nasıl geçti merak ettim böyle sesi çıkmadan duran varmı 😄😄
Prensesannesi03 MaviGs ben hiç bagirmadim suni sancı çektim 8 saat tek bir a bile demedim . Ağladım ve içimden hep dua ettim . Doktorlar herkes bağırırken bana bakıp şaşırmışlardi 😅
Hilalse MaviGs gece 3te sancılandım 6 buçuğa kadar dayandım sonra eşimi uyandırdım hastaneye gittik 7:46 doğurmuştum 😂 ahh ahh anılar
Deletedmom5284 3 saat suni verdiler 1 saat sancı çektim sezeryana girdim o 1 saat bana yetti 13 buçuk aydır psikolojimi bozdu 😂
Anne_topatan Deletedmom5284 bende 6 saat çektim sonra da 5 saat sezaryen sonrası ağrı çektim Şimdi doğum yapacaklara sakın suni almayın tavsiyesi veriyorum 🙃
Lidya-t 18 saat sancı çektim ama ortalığı yıkmadım. Doktor bile hayret etti millet burayı inletiyor diye. Çok zordu gerçekten.
Pelloo Anne_topatan iyi diyorsunuz da suni sancı mecburen veriliyor bebek gelmezse suni sancı kaçınılmaz oluyor benimki öyle oldu ben 10 saat sancı çektim hastane inledi sesimden
151120 Akşam on da suni sancıyla başladım 12 saatin sonunda kızım doğmayınca sezeryana aldılar suniyi kestikleri halde bu sefer kendi sancım başlamıştı ameliyathane de dr umun sakin ıkınma bebek sıkıntıya girer demesi unutamıyorum benim için faciaydı epidural iğnesi cansın ❤️❤️❤️Bütün ağrımı kesmişti
Kbrozmn 8 saat suni sancı çektim ıkın ıkın doğuramadım vakumla çektiler yine olmadı sonu acil sezeryanla bitti 🥲
Mervee35 Akşam 19.00da hastaneye gittim 5 cm açıklıkla😃22.00de doğum odasına girdim. 22.35te doğurup çıktım. Çok şükür rabbime 🙏 🤞 ❣️
Glysrcn Mervee35 AA çok benziyor hikayemiz 😁 saatler yarım saat falan oynuyor . Akşam 7 buçukta sancılandım . 22:00 22:30 arası hastaneye gittim önce 3 sonra 6 cm dediler .23:32 de de doğum 🤗 Allah ıma bin şükür 🤲
BihterZiyagil İlk doğumum olmasına rağmen 6 saat sancı çektim, sunisiz doğurdum. Bebeğimi kucağıma verdikleri an her şeyi unuttum. Normal doğumu tecrübe etmek istiyordum gönlümce oldu çok şükür. Gerçekten bir mucize, hiç pişman değilim 💕
Pol34 Ben hastaneye gittiğimde hiçbir şeyim yoktu 5 cm açıklık varmış hiç hissetmedim bile ama o nst mahvetti beni 3 saatte doğurdum 8-9 kere kustum
Anne_topatan Pelloo evet herkesin doğum hikayesi ve bünyesi farklı ama ben yaşadığımı bilince öyle diyorum yoksa tabi doğum anında bebeğin durumuna göre seyreder herşey
Naz07 Sabah kontrole gittik 4 cm açılmam vardı ama sancım azdı, suni sancı verildi 3 saatte aldım deniz ipeğimi kucağıma💗💕
Alina16 MaviGs Bende 11saat sancı cektim çok zordu çok 🤦♀️İkinci çocuğu yapmak istemiyorum düşündükçe nasıl olacak bilmiyorum eşimde istiyor 💆🏻♀️
S_x_w MaviGs 3 doğum yaptım ilki 8 saat 2.si 3.5 saat 3.sü 1.5 saat sürdü😅🤭 sancı başlangıç ve bitiş bu arada😉 ilk ikisi suni sanciydi üstelik..hiç birinde bas bas bağırıp ortalığı ayağa kaldırmadım🤪 hatta dr um sürekli bağır bağırabilirsin diyordu🤣 ben o çok bağırmalar yüzünden (nst de doğuma denk gelmiştim kadının teki öyle bağırıyordu ki) ilk doğuma çok korkarak girdim bu yüzden başkasını korkutmak istemedim bir de ağrı eşiğim yüksek itiraf etmeliyim😜
ZehraSareMom MaviGs 6 saat kendi sancımı cektim bağırmadım fazla sadece doğum için çatala çıktığımda doğurtun artık diye bağırdım gelmiş o ara verdiler kucağıma 😅