Seveny Az önce paylaştım sizede kopyalıyım yazımı.
Biz 2 ay çektik kolik durumunu. Doktor tavsiyesi ile Laktazm ve klaire labs ther-biotic toz olana başladık. 15 gün sonra herşeyi düzene girdi. Gazını kendi çok kolay çıkardı. Bir mucize bu ikili inanın. Biotic 350₺ civarı ama 4 ay gidiyor. Aylara bölünce fiyat çok makul. Kolik durumunuda sonlandırdı.